100 lépés

Nem megállás.. csak fél év laza parkoló

2017. március 31. - M. Tamás

Láttam nyilvános blogot aminek a készítője olyan hangzatos kijelentésekkel indít, hogy minden nap írok majd egy bejegyzést.. aztán a blogja 3 héttel később elegánsan beleáll a földbe.

Amikor elkezdtem írni a 100lepes blogot, szembesültem vele, hogy az írás - bár szeretem - rengeteg időmet elviszi. Általában a bejegyzéseket nem csak leírom 'oszt jól van, hanem vagy harmincszor átszerkesztem. Igaz menet közben nagyon megszerettem ezt az iteratív folyamatot, mert a témakörök kidolgozásával ezerszer többet tanulok, mint ha csak simán olvasgatnék róluk. 

Miért került parkolópályára?

Bő fél éve elkezdtem egy tréninget aminek az online vállalkozás építéséhez szükséges készségek elsajátítása volt a célja. Ez egy nagyon intenzív és kimerítő időszak volt, ami ahhoz, hogy eredményeket szállítson körülbelül a figyelmem 100%-át követelte az elmúlt hónapokban. Emiatt szükséges volt a blogot parkolóra raknom, mert akármennyire is klassz - tökéletes el tudta volna lehetetleníteni, hogy egy másik fontos területen haladjak az életben. 

398800_lagzi_lajos_mem.jpg

Meddig tart?

A következő másfél két hónapban még szeretnék bizonyos mérföldkövet elérni az online vállalkozás építéssel kapcsolatban amik a színfalak mögött zajló ám erősen meghatározó lépések. 

Ezért valószínűleg az elkövetkezendő két hónapban még nem fog felkerülni egy darab új bejegyzés sem, utána viszont olyan témaköröket szeretnék kidolgozni, mint:

  •  A Kognitív torzítások
  • Irracionális Hiedelmek
  • CBT
  • Objektivitás
  • és Hatékony Cselekvőképesség

Ha szeretnél értesítést kapni ezekről a bejegyzésekről nyomj egy like-t a 100 lépés facebook oldalára ahonnan értesítést fogsz kapni amikor indulunk tovább! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://100lepes.blog.hu/api/trackback/id/tr6912336465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása