100 lépés

#017 - Több konfliktus

2016. április 08. - M. Tamás

A hónap elején arra jutottam, hogy sokkal több konfliktust kell bevállalni. Két dolog késztetett erre:

  • Az egyik, hogy szeretnék egy időszakot az asszertív kommunikáció gyakorlására elkülöníteni, és ennek előfeltétele bizonyos helyzetekben konfliktusokat vállalni.

  • A másik ok, hogy felismertem pár területet az életembe, ahol kikerültem a konfliktusokat - nem valami nyomós okból, egyszerűen csak a pillanatban ez volt a "kényelmesebb" megoldás. 

Az utóbbit abszolút hibaként definiálom, aminek valahol mindig az önbecslésem látta kárát. Az előbbit pedig egy hasznos készségnek amit szeretnék elsajátítani.

Jelenleg azt gondolom, hogy konfliktusok kerülésével csak azon az úton tudnék járni amit a környezetem kijelöl/jóváhagy/helyesnek tart, ergo nem a saját utam.
conflict-sign.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://100lepes.blog.hu/api/trackback/id/tr78580476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása