100 lépés

#002 - kell erről blogolni?

2016. január 02. - M. Tamás

Ha végig olvastad az előző bejegyzést és nem ragadtál le a cicás videón, akkor beszéljünk arról, hogy: Miért kell erről blogolni? Nem kell, viszont én akarok! wpid-tumblr_lvcwi8xipn1qg1euuo1_500.gifEgy napló vezetése segít a célon tartani a fókuszt. Nekem ez már tavaly is bejött, gondoltam idén emelek a téten és publikussá teszem. 
Nem tudom a LifeT!lt-s Balogh Tamást ismeritek-e - Szerintem elég jó ötletnek bizonyult, hogy anno 2011-ben, nem egy kockás füzetbe vetette le a gondolatait, hanem blogot indított. (tavaly ebből merítettem motivációt, és váltam meg 10kg feleslegtől).

Az írás fejleszti az önismereted, tisztába leszel a MIÉRT-jeiddel, strukturálod a gondolataid egy témával kapcsolatba..azért ezek elég hasznos dolgok! Valamilyen formába érdemes naplózni az utat! Lehet füzetbe, excelbe, skicc a naptárba vagy keresel egy appot a telefonodra. A lényeg, hogy előtted legyen, hogy haladnod kell és nem ülhetsz egy helyben - Én exhibicionista módon ezt a blogot fogom használni erre a célra. Ezen kívül lenne itt még valami: 

Könyvek

tumblr_lyeklsuhfa1rni043o1_1280.jpgTúllépve a mainstream önfejlesztő könyveken iszonyatosan jó anyagokat lehet találni. 
Én tavaly egy kisebb vagyont költöttem el könyvekre. Többet vásároltam, mint amennyit egy év alatt el tudnék olvasni. -Miért? Mert a könyvek olyanok mint a kábítószer fontosnak tartottam az elköteleződést, hogy ott legyenek a polcomon és bármikor kézbe tudjam venni őket. Menet közbe jelezték a barátaim, hogy amúgy feltalálták a könyvtárat, viszont addigra én már teljesen ráfüggtem és hétről hétre jártam be az Astoria booklineba.

Jelenleg Daniel Goleman - Fókusz c. könyvét olvasom, amiről még biztos fogok írni, mert számomra hatalmas mind blown! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://100lepes.blog.hu/api/trackback/id/tr718234556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása